"De sjunger - för Hitler"

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
Pinto
Posts: 4539
Joined: 2002-07-29 15:40:54

Post by Pinto »

Hahaha! aftonbladet har gjort det igen!
We dance to all the wrong songs
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

criscros wrote:lol sejer jag bara haha. men shit vilket hat man får bygga upp för mörkhyade, fjolligt.
Du sov på historielektionerna i skolan?

Nazisterna mördade mestadels judar, som inte är direkt mörkhyade av sig.

Men visst, Nazisterna var ute efter att utrota ALLA "lägre raser" och "mindre värda människor", det som framgår mest i historieböcker är ju judarna, dels för att dom var flest till antalet, men även på grund av att judiska intresseorganisationers lobbyister jobbar på att få med mer och mer av denna del av nazisternas massmord i media och undervisning.
Nazisterna mördade även folk med "fel färg", utvecklingsstörda, gamla och psykiskt sjuka.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

fisk wrote:Andrej vill troligtvis utplåna oss alla, eftersom den mänskliga rasen som helhet är <insert valfritt nedlåtande ord>.
Jag ser likheter med Agent Smith i "The Matrix" där han beskriver människan som cancer, erövrar mark och förökar oss, sen när marken är uttjänt erövras ännumer. Så visst kan jag hålla med om att människor bör utrotas, men det kommer nog ske förr eller senare, bara det blir tillräckligt med krig så dom kommer fram med nåt värre än atombomben. Visserligen kommer växter och djur ta stryk men förmodligen är det väl något som återhämtar sig.

Vi får alla hoppas och hålla tummarna för mänsklighetens undergång inom de närmsta decennierna så man kan uppleva det med.
Kan inget om mycket
criscros
Posts: 787
Joined: 2005-01-20 15:34:58

Post by criscros »

Ghlargh wrote:
criscros wrote:lol sejer jag bara haha. men shit vilket hat man får bygga upp för mörkhyade, fjolligt.
Du sov på historielektionerna i skolan?

Nazisterna mördade mestadels judar, som inte är direkt mörkhyade av sig.

Men visst, Nazisterna var ute efter att utrota ALLA "lägre raser" och "mindre värda människor", det som framgår mest i historieböcker är ju judarna, dels för att dom var flest till antalet, men även på grund av att judiska intresseorganisationers lobbyister jobbar på att få med mer och mer av denna del av nazisternas massmord i media och undervisning.
Nazisterna mördade även folk med "fel färg", utvecklingsstörda, gamla och psykiskt sjuka.

men liksom det står juh att dom ska värna om den vita rasen och att den vita rasen är den enda åsånt skit
Pentium D 930 3ghz 2x512mb xms5400 seagate 7200.10 250gb ESC 19-a SLI xe msi7600gt
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

Bad_and_ugly wrote:
egar wrote:
Fredd wrote:Om religion försvann från mänskligheten skulle jag jubla, då det är en av orsakerna till många konflikter vi ser i dagens samhälle
De vore bättre om alla blev buddister istället.
Eller om folk bara slutade tro på saker som inte existerar annat än i religiösa skrifter och kyrkor, moskéer whatever.
Eller så kanske du skulle ta och läsa vidare på det här med buddism? Som jag ser det så är buddismen en mer personlig religion inriktad på sinnesstämning än en tro i stil med kristendomen.
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
Grim
Posts: 1645
Joined: 2002-03-08 0:54:57

Post by Grim »

Det jag finner lite underhållande är just hur de vill "värna om den vita rasen". Jag menar, vi håller inte direkt på att dö ut.

Nu gäller väl detta iofs alla med liknande citat men först nu kom jag att tänka på det
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Grim wrote:Det jag finner lite underhållande är just hur de vill "värna om den vita rasen". Jag menar, vi håller inte direkt på att dö ut.


Nu gäller väl detta iofs alla med liknande citat men först nu kom jag att tänka på det
Nej, men den "blandas".
Life's a joke, yuk it up.
User avatar
enix
Posts: 3511
Joined: 2002-04-16 17:41:11
Location: Stockholm

Post by enix »

Grim wrote:Det jag finner lite underhållande är just hur de vill "värna om den vita rasen". Jag menar, vi håller inte direkt på att dö ut.

Nu gäller väl detta iofs alla med liknande citat men först nu kom jag att tänka på det
ptja, som det ser ut nu kanske vi inte gör det, men vi håller på och utplånar oss själva genom miljöförstöring men det kan vi ta i en annan tråd kanske ;)
Workstation: Core i5 750 2.66GHz, 4GB DDR3, 3TB HDD, HD4890 1GB, Windows7 Pro x64
Laptop: AMD Athlon64 X2 QL-60 1.90GHz, 3GB DDR2, 250GB HDD, HD3450 256MB, Windows Vista Home Premium x86
iPhone 3G 8GB | PS3 40GB | XB360 20GB | Wii 8GB | PSP 2GB | PS2
liger
Posts: 660
Joined: 2005-09-22 17:07:04

Post by liger »

egar wrote:
Bad_and_ugly wrote:
egar wrote:
Fredd wrote:Om religion försvann från mänskligheten skulle jag jubla, då det är en av orsakerna till många konflikter vi ser i dagens samhälle
De vore bättre om alla blev buddister istället.
Eller om folk bara slutade tro på saker som inte existerar annat än i religiösa skrifter och kyrkor, moskéer whatever.
Eller så kanske du skulle ta och läsa vidare på det här med buddism? Som jag ser det så är buddismen en mer personlig religion inriktad på sinnesstämning än en tro i stil med kristendomen.


Samtidigt tror man på helt andra saker, vilket verkar lite konstigt för mig. Om man nu är en aktiv buddhist måste man tänka på en hel del saker som många människor inte klarar av, därför tror jag inte att det skulle funka.
x-axeln vs y-axeln
User avatar
egar
Hedersbit
Posts: 4192
Joined: 2002-02-18 0:01:59
Location: Göteborg
Contact:

Post by egar »

fruktfanatikern_bf wrote:Samtidigt tror man på helt andra saker, vilket verkar lite konstigt för mig. Om man nu är en aktiv buddhist måste man tänka på en hel del saker som många människor inte klarar av, därför tror jag inte att det skulle funka.
Och du tror att det skulle funka om alla troende övergav sin tro?
A fair judgement!
Two-way mirror in the hall
They like to watch everything you do
Transmitters hidden in the walls
So they know everything you say is true
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

TinyTeeth wrote:
Grim wrote:Det jag finner lite underhållande är just hur de vill "värna om den vita rasen". Jag menar, vi håller inte direkt på att dö ut.


Nu gäller väl detta iofs alla med liknande citat men först nu kom jag att tänka på det
Nej, men den "blandas".
Det är bara svagare "värdelösare" genetiska drag som försvinner vid en blandning (grovt förenklat jag vet) vilket gör att om den vita rasens drag försvinner vid rasblandning så är det en välgärning mot mänskligheten.

Skulle den vita rasen vara bättre än alla andra så skulle det inte finnas något hot då våra dominanta (och följdaktligen bättre) drag skulle utplåna de underlägsna.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

Big_Bird wrote:Det är bara svagare "värdelösare" genetiska drag som försvinner vid en blandning (grovt förenklat jag vet) vilket gör att om den vita rasens drag försvinner vid rasblandning så är det en välgärning mot mänskligheten.

Skulle den vita rasen vara bättre än alla andra så skulle det inte finnas något hot då våra dominanta (och följdaktligen bättre) drag skulle utplåna de underlägsna.
Ja, exakt. Något som gör argumentet ännu löjligare är ju att den "vita rasen" faktiskt är ett resultat av "rasblandning" under hundratusentals år.
Life's a joke, yuk it up.
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

TinyTeeth wrote:
Big_Bird wrote:Det är bara svagare "värdelösare" genetiska drag som försvinner vid en blandning (grovt förenklat jag vet) vilket gör att om den vita rasens drag försvinner vid rasblandning så är det en välgärning mot mänskligheten.

Skulle den vita rasen vara bättre än alla andra så skulle det inte finnas något hot då våra dominanta (och följdaktligen bättre) drag skulle utplåna de underlägsna.
Ja, exakt. Något som gör argumentet ännu löjligare är ju att den "vita rasen" faktiskt är ett resultat av "rasblandning" under hundratusentals år.
Jag har länge haft en teori om att vita människor är en biprodukt av mörker, ungefär som champinjoner som kan växa i totalmörker.. Sen att vita människor blivit kaxiga bara för att dom är vita kan jag inte förstå, kan det vara det numerära överläget?

Hursomhelst är rasism jämförbart med fotbollssupportrar där rasisterna är fanatiska anhängare av sitt egna lag och är så kaxiga mot "motståndarna" vilket är ganska löjligt. Oavsett vilken sida eller minoritet det än gäller.
Kan inget om mycket
User avatar
HLC
Posts: 2146
Joined: 2004-09-25 10:08:21
Location: Kista

Post by HLC »

Hur får du det till att de vita skulle ha ett numerärt överläga? Att vi haft ett teknologiskt överläge under en kritisk tidsperiod kanske.
"Broadcom and Apple are the antithesis of free disclosure of information." - Theo de Raadt
"Unconditional love costs extra." - Sun Microsystems
User avatar
Bad_and_ugly
Posts: 2295
Joined: 2004-05-16 21:46:13
Contact:

Post by Bad_and_ugly »

HLC wrote:Hur får du det till att de vita skulle ha ett numerärt överläga? Att vi haft ett teknologiskt överläge under en kritisk tidsperiod kanske.
Det kan vara en grov miss från min sida då det var ett antagande ur mitt aningen hemkära/trångsynta perspektiv.
Kan inget om mycket
User avatar
HLC
Posts: 2146
Joined: 2004-09-25 10:08:21
Location: Kista

Post by HLC »

Jag skulle väl snarare omformulera det till att det beror på att man bara är van vid människor av en viss sort, det spelar ingen roll huruvida det finns ett numerärt överläga eller inte.
"Broadcom and Apple are the antithesis of free disclosure of information." - Theo de Raadt
"Unconditional love costs extra." - Sun Microsystems
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

486-Moddare wrote:Undrar hur dom låter...
http://www.prussianbluesucks.info/ blogg för December 2004
kan svara på den saken.
De var inte tonsäkra kan jag säga.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Det var ju fantastisk vilka saker man kunde hitta om man bara slösurfade lite i sammanhanget.
Den här bilden var väl charmig:
Image
(Nej, vi behöver inte en till tråd om swastikor, vi kan bumpa någon av de gamla istället)
http://www.64bits.se/forum/viewtopic.ph ... t=swastika
http://www.64bits.se/forum/viewtopic.ph ... t=swastika
http://www.64bits.se/forum/viewtopic.ph ... t=swastika
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
Dissident
Posts: 4796
Joined: 2003-01-24 21:57:32

Post by Dissident »

Ghlargh wrote:Men visst, Nazisterna var ute efter att utrota ALLA "lägre raser" och "mindre värda människor"
Har du några belägg för det där? Det finns åtskilliga exempel på att nazisterna allierade sig med rasfrämlingar.

T.ex. slöt den palestinske nationalisten Mohammad Amin al-Husayni redan 1933 kontakter med den då nyblivne rikskanslern Adolf Hitler. Senare kom han att grunda den muslimska SS-divisionen Handschar, som opererade främst på Balkan.

Image

Den 2 november 1943 telegraferade Reichsführer-SS Himmler till al-Husayni, som då var stormufti av Jerusalem.

Image

Himmler skrev: "Die Nationalsozialistische Bewegung Großdeutschlands hat seit ihrer Entstehung den Kampf gegen das Weltjudentum auf ihre Fahne geschrieben. Sie hat deshalb schon immer mit besonderer Sympathie den Kampf der freiheitsliebenden Araber, vor allem in Palästina, gegen die jüdischen Eindringlinge verfolgt."
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

Nazister har väl aldrig någonsin varit kända för sin konsekvens eller sin genomtänkta ideologi?
Var det inte Himmler som myntade uttrycker "Här är det jag som bestämmer vem som är arisk" eller var det Göring, så mycket dumheter så lite plats i minnesbankarna.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
stealth
Hedersbit
Posts: 3364
Joined: 2003-03-11 13:33:10
Location: Göteborg
Contact:

Post by stealth »

Haha, gode gud dissidednt, haha. Ljuvligt!
Grundare av webbyrån We made you look http://wemadeyoulook.at
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

Hela nazirörelsen var baserad på att arier och vita var ungefär samma koncept. Kikar man i historierna efter arier, så var de allt annat än vita.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
Big_Bird
Posts: 7003
Joined: 2002-03-08 21:44:32
Location: Göteborg
Contact:

Post by Big_Bird »

fisk wrote:Hela nazirörelsen var baserad på att arier och vita var ungefär samma koncept. Kikar man i historierna efter arier, så var de allt annat än vita.
Det är väl så att det närmsta du kan komma en faktiskt arier idag är en Rom, och de skeppades ju rätt så glatt iväg till KZ och ugnar de med.

Fast ny-nassar och framför allt amerikanska nynassar är ju om möjligt ännu sämre genomtänkta än den ursprungliga rörelsen.
Till den det berör: det som du ser skrivet ovan är min åsikt. Den är inte nödvändigtvis sann, objektiv eller absolut. Jag skiter fullständigt i vad du tycker om hur den är formulerad.
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

När kommer deras första karaoke-platta?
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

I have created a monster...
Post Reply