återställa 6280

Diskussioner om musikspelare inkl. tillbehör, mobiltelefoner och handdatorer.
Post Reply
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

återställa 6280

Post by lord_vasagos »

fick min 6280 3 mobil i går och han använda den i hela 20 min innan den började bugga ur :)

om man startar telefonen så går den i gång men när man kommer in i den blinkar den till blir svart som om skärmsläckare eller nått går i gång
sen blinkar den så 3 gånger och stänger av sig

man kan inte blädra runt i menyer eller nått så det går inte att nollställa mobilen på den lilla tid man kommer in
så det jag undrar är om nån vet om man kan återställa mobilen med nån kod eller nått

annars är det väll bara att skicka tillbaks skiten :(
Asus mobbo fx 8120 8gb ram ati 7850 oc
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

En såpass ny produkt ska du inte försöka fixa själv, lämna tillbaks den så fort som möjligt.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

Post by lord_vasagos »

ja jag vet det jag hade inte tänkte skruva med den eller så :)

men tänkte om det gick att ställa tilbaks den till fabriks inställningar om man slår in en kod och se om den funkade då

typ som på gammla nokia när man kunde få upp mer avancerade menyer om man körde in en kod under starten
Asus mobbo fx 8120 8gb ram ati 7850 oc
User avatar
lord_vasagos
Posts: 4075
Joined: 2002-11-01 6:23:59
Location: falun

Post by lord_vasagos »

snackade med support på 3
jag sa typ hej jag har fått problem med min mobil den att stänger av sig man startar den och sen flimrar den fram och till baks ett par gånger sen dör den

hon sa låt mig gissa en nokia 6280 ;D
aa det verkar inte vara den första som krånglar sa jag
hon sa att hon fått tillbks hur många som helst p.g.a att det var så mycket buggar i dom och dom måste uppgradera programvara
men dom trodde min var kass så jag skulel få en ny
Asus mobbo fx 8120 8gb ram ati 7850 oc
Post Reply