Årets Dreamhack Är Över!!

LAN, Demoparty och allt som rör området.
Post Reply
Jine
Posts: 16
Joined: 2006-06-04 12:28:29
Contact:

Årets Dreamhack Är Över!!

Post by Jine »

Hej!

Såja.. Nuså.. NU ÄR DREAMHACK ÖVER!

Det hela avslutades med ett antal tävlingar, godis kastning (som sedan vart krig mellan crew och deltagarna - SKIT SKOJJ :D), och mycket mer.. :)

Jag tänker defenitift åka nästa år också.. :)

Nu är det bara packa ihop sig och åka.. Fast.. har ett tag kvar, tåget till Katrineholm går klockan 11:59.. :)

MVH JIM "JINE" - D46 Plats 2 ! :)
User avatar
xianze
Posts: 1350
Joined: 2002-03-08 15:02:08
Location: Göteborg
Contact:

Post by xianze »

*Gäsp*
Ja nu är Dh sannerligen slut :( tråkigt tycker jag, för det var hur roligt som helst :P iallafall inom crew.. och sen höjdpunkter som är markmc praoar som crew och springer runt och säger till folk att inte hänga gräjer på stolparna osv.. osv.. ;)
^^ Vi ses till vintern om inte annat :P
ps. jag jobbade som alltid i Entrén ds.
Workstation: Intel C2D 3ghz, 4gb ram, 20" pivot, 80gb ssd + 2x320gb raid1. Win 7
AtomRoger: Intel Atom 1,66ghz, 2gb ram, 250gb raid1, 2tb lagring, debian.
Laptop: Macbook sötnos (Felicia) 2,4 ghz C2D
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

xianze wrote:...och sen höjdpunkter som är markmc praoar som crew och springer runt och säger till folk att inte hänga gräjer på stolparna .osv.. osv.. ;)
Japp, fan så kul det va =D
Felicia blev mindre glad när hon såg att jag åkte runt på hennes kickbike, jag fick ju låna den av Snigel ju =P
User avatar
xianze
Posts: 1350
Joined: 2002-03-08 15:02:08
Location: Göteborg
Contact:

Post by xianze »

markmc wrote:Japp, fan så kul det va =D
Felicia blev mindre glad när hon såg att jag åkte runt på hennes kickbike, jag fick ju låna den av Snigel ju =P
Du menar Flisan? :D Hannah heter hon ffs ^^ :D:D:D mjo jag såg att hon aggrade lite på dig där... men men, kickbikes är ett känsligt ämne för vissa vetdu. :)
Workstation: Intel C2D 3ghz, 4gb ram, 20" pivot, 80gb ssd + 2x320gb raid1. Win 7
AtomRoger: Intel Atom 1,66ghz, 2gb ram, 250gb raid1, 2tb lagring, debian.
Laptop: Macbook sötnos (Felicia) 2,4 ghz C2D
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

xianze wrote:
markmc wrote:Japp, fan så kul det va =D
Felicia blev mindre glad när hon såg att jag åkte runt på hennes kickbike, jag fick ju låna den av Snigel ju =P
Du menar Flisan? :D Hannah heter hon ffs ^^ :D:D:D mjo jag såg att hon aggrade lite på dig där... men men, kickbikes är ett känsligt ämne för vissa vetdu. :)
Jaha, så kanske det va :P

Varför belv hon så sur? =P
User avatar
xianze
Posts: 1350
Joined: 2002-03-08 15:02:08
Location: Göteborg
Contact:

Post by xianze »

markmc wrote:Jaha, så kanske det va :P

Varför belv hon så sur? =P
"hon blev inte ledsen hon blev rörd"
äsch jag tror det var för att om man har en kickbike på DH så ser man den ungefär 2 timmar av 24 timmar... folk tar dom som vildar ^^ så det var väl hennes naturliga krigsinstinkter som slog till? :D
Workstation: Intel C2D 3ghz, 4gb ram, 20" pivot, 80gb ssd + 2x320gb raid1. Win 7
AtomRoger: Intel Atom 1,66ghz, 2gb ram, 250gb raid1, 2tb lagring, debian.
Laptop: Macbook sötnos (Felicia) 2,4 ghz C2D
Post Reply