Drogernas vara och icke vara

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Post by Moonsky »

Så går det för knarkare.

Hoppas att du åker in och får dela cell med en stor extremt välutrustad mörkhyad man.

Pengar i knarkhandel går till terrorism, korruption, prostitution och fler brott. Osama bin Laden har knarkfabriker i Afghanistan.
Last edited by Moonsky on 2007-05-31 15:32:01, edited 1 time in total.
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

maciato wrote:Vad kommer dom hitta då ?
Jag tror att jag kan gissa, men håller tyst för jb:s skull.
Moonsky wrote:Så går det för knarkare.

Hoppas att du åker in och får dela cellen med en stor välutrustad mörkhyad man.
Ja, det är ju sjyst sagt. Jag hoppas att du blir bannad och måste dela ett skitforum med en lika idiotisk och illa tänkade person som dig. För vad har han gjort? Han har ju knappast skadat någon?

Och vad har du emot mördhyade människor? Brukar dom våldta dig varje dag eller, därför du är så totalt dum i huvet? Eller ska jag säga arslet?
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Post by Moonsky »

markmc wrote:Ja, det är ju sjyst sagt. Jag hoppas att du blir bannad och måste dela ett skitforum med en lika idiotisk och illa tänkade person som dig. För vad har han gjort? Han har ju knappast skadat någon?

Och vad har du emot mördhyade människor? Brukar dom våldta dig varje dag eller, därför du är så totalt dum i huvet? Eller ska jag säga arslet?
Nej, det var inte schysst sagt. Men givetvist ställer du upp för honom, då du också är en knarkare.

Jag har ingenting emot mörkhyade personer. Men jag har hört ett rykte om att de ska vara välutrustade, så därför hoppas jag att han får dela sin cell med en mörkhyad person.

Kanske får du dig en tankeställare om din mor en dag skulle bli våldtagen av en påtänd äcklig vidrig knarkare, om du när du var riktigt påtänd skadade en annan person.

Knarkare försöker rättfärdiga sig själv, genom att komma på ursäkter för att knarka och fortsätta. "Det är inte så farligt", och tjatar och försöker få kompisar och bekanta att börja med. Så går de från en drog till annan, och deras personlighet förändras, de förlorar sin empati, och bryr sig inte om sina vänner och familj, gör allt för att få tag på nytt knark, även om de är att stjäla från sin egen familj, eller såra sina nära och kära.

Hade jag varit diktator, så hade jag infört livstid straff för de som köper/säljer droger.
Last edited by Moonsky on 2007-05-31 15:51:16, edited 3 times in total.
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

Moonsky wrote:Nej, det var inte schysst sagt. Men givetvist ställer du upp för honom, då du också är en knarkare.
Det var väldigt konstigt att jag blir en knarkare för att jag ställer upp och inte säger vad jag tror (Att veta och att tro är olika saker dessutom) att han har tagit, för det finns tre saker jag väljer mellan att han har tagit.

Om din kompis (Hypotes, för jag antar att du inte har några kompisar, iöht) skulle göra ett brott, t.ex att ladda ner en musikfil olagligt från internet, skulle inte du hålla käften i rätten då?
Moonsky wrote:Jag har ingenting emot mörkhyade personer. Men jag har hört ett rykte om att de ska vara välutrustade, så därför hoppas jag att han får dela sin cell med en mörkhyad person.
Okej, det finns även rykten om att alla mörkhyade personer våldtar svenska blonda tjejer, det finns tre problem i detta rykte; 1. Vilka räknas som mörkhyade? 2. Varför just svenska tjejer? 3. Alla svenska tjejer är inte blonda. Så, visst, det finns säkert en hel del som har lång och grov kuk, men det finns vita personer som också har, men du kanske har undersökt saken undertiden dom sätter på dig eftersom att du verkar så insatt i ämnet?
Moonsky wrote:Kanske får du dig en tankeställare om din mor en dag skulle bli våldtagen av en påtänd äcklig vidrig knarkare, om du när du var riktigt påtänd skadade en annan person.
Min mamma har rökt hasch nmär hon var yngre, idag jobbar hon på securitas och har kört värdetransporterna och har dessutom suttit i facket (Vad hon gör just nu vill jag helst inte säga, men hon jobbar inom företaget fortfarande). Gör det henne till en knarkare?

Min syster har rökt på en hel del under sitt liv och både jag och min moder har undanhållet detta, för det oss alla till knarkare?

Min moders nya sambo jobbar som vårdare på ett psykhem för sånna som är dömda i rätten till detta. Han ser en massa knarkare varje dag, och hans son har åkt fast för att ha knarkat. Gör det han till en knarkare?
mr_tobbe
Posts: 1407
Joined: 2003-12-31 11:13:50

Post by mr_tobbe »

Moonsky wrote:Knarkare försöker rättfärdiga sig själv, genom att komma på ursäkter för att knarka och fortsätta. "Det är inte så farligt", och tjatar och försöker få kompisar och bekanta att börja med. Så går de från en drog till annan, och deras personlighet förändras, de förlorar sin empati, och bryr sig inte om sina vänner och familj, gör allt för att få tag på nytt knark, även om de är att stjäla från sin egen familj, eller såra sina nära och kära.
Sedan sitter de liksom där en dag och skalar sig själv i tron om att de är en apelsin!
User avatar
malici0us
Posts: 1249
Joined: 2005-02-06 18:17:54

Post by malici0us »

Moonsky wrote:..å därför hoppas jag att han får dela sin cell med en mörkhyad person.
Om du ska få igenom din önskan, så bör ju den mörkhyade personen vara både homosexuell och sinnessjuk.


Sedan måste jag nog hålla med markmc. Det va inte så trevligt sagt...
NZXT Hush | Gigabyte GA-P35-DS4 | Q6600 @ 3,4GHz | Scythe Mugen | 8 GB DDR2 800 Mhz | LeadTek 9800GX2 | WD 640GB LaCie 1TB | Corsair 520W
Bates4000
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

Moonsky wrote:Knarkare försöker rättfärdiga sig själv, genom att komma på ursäkter för att knarka och fortsätta. "Det är inte så farligt", och tjatar och försöker få kompisar och bekanta att börja med. Så går de från en drog till annan, och deras personlighet förändras, de förlorar sin empati, och bryr sig inte om sina vänner och familj, gör allt för att få tag på nytt knark, även om de är att stjäla från sin egen familj, eller såra sina nära och kära.
Perfekt! Kanske ska jag citera det där på Wikipedia i deras artikel om narkotika, för mer objektiv är svårt att bli.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

malici0us wrote:Om du ska få igenom din önskan, så bör ju den mörkhyade personen vara både homosexuell och sinnessjuk.
Ja, alla fängelsevåldtäkter begås av homosexuella och sinnessjuka.

För övrigt håller jag helt med Moonsky, om inte annat för att provocera drogliberalerna här.
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

Moonsky wrote:Hade jag varit diktator, så hade jag infört livstid straff för de som köper/säljer droger.
Kan du till att börja med sluta att editera ditt inlägg och börja göra om det hela tiden?

Fö. poliser som köper droger för att dom har ett tillstånd att göra det i vissa syften (Nu minns jag inte vad just det skiten heter, men det är för att få bort skiten från gatorna och för att kunna lokalisera vart allt kommer ifrån, kommer du att kasta in själv poliserna, deras överordnande, åklagaren och skattebetalaren som betalar hela kalaset i fängelse?
User avatar
_JesteR_
Posts: 2437
Joined: 2004-02-28 16:26:27
Location: Gavle
Contact:

Post by _JesteR_ »

Moonsky driver nog bara med er, han sitter säkert framför sin skärm och gapskrattar åt era inlägg.
When you pirate MP3s, you are downloading COMMUNISM
Lacolper
User avatar
malici0us
Posts: 1249
Joined: 2005-02-06 18:17:54

Post by malici0us »

staretsen wrote:
malici0us wrote:Om du ska få igenom din önskan, så bör ju den mörkhyade personen vara både homosexuell och sinnessjuk.
Ja, alla fängelsevåldtäkter begås av homosexuella och sinnessjuka.
Jag bara antog att han va manlig, och för att den mörkhyade personen isf skulle våldta honom så krävs det väl att han är bög? Samt att om man våldtar någon så är man, iaf i mina ögon sinnessjuk.
NZXT Hush | Gigabyte GA-P35-DS4 | Q6600 @ 3,4GHz | Scythe Mugen | 8 GB DDR2 800 Mhz | LeadTek 9800GX2 | WD 640GB LaCie 1TB | Corsair 520W
Bates4000
Mig med
Posts: 2336
Joined: 2005-06-17 10:33:09

Post by Mig med »

_JesteR_ wrote:Moonsky driver nog bara med er, han sitter säkert framför sin skärm och gapskrattar åt era inlägg.
Haha, om det ändå var så väl. :P

Jag tvekar nog på det med tanke på hur allvarlig han brukar var i andra diskussioner. :P
User avatar
Niklas Berggren
Hedersbit
Posts: 3524
Joined: 2002-03-08 17:53:04
Location: Göteborg (Skövde)
Contact:

Post by Niklas Berggren »

Moonsky wrote:Hade jag varit diktator, så hade jag infört livstid straff för de som köper/säljer droger.
Ett strålande argument. Hade jag varit diktator hade jag avlivat dig om du åt godis eller transfetter, godis/transfetter är dåligt för dig!
"How about the government sticks to courts, police, defense and corruption and leave compassion to the people who have it?" - Penn Jillette.
staretsen
Avstängd
Posts: 5647
Joined: 2004-03-26 8:35:14

Post by staretsen »

malici0us wrote:Jag bara antog att han va manlig, och för att den mörkhyade personen isf skulle våldta honom så krävs det väl att han är bög? Samt att om man våldtar någon så är man, iaf i mina ögon sinnessjuk.
Ibland känner jag mig verkligen gammal...
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

Moonsky wrote:Hade jag varit diktator, så hade jag infört livstid straff för de som köper/säljer droger.
Köp en golfklubba.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
User avatar
maciato
Posts: 1798
Joined: 2002-03-17 20:14:24
Location: Gothenburg
Contact:

Post by maciato »

Longstock wrote:
Moonsky wrote:Hade jag varit diktator, så hade jag infört livstid straff för de som köper/säljer droger.
Köp en golfklubba.
Gött sagt my man.
User avatar
enix
Posts: 3511
Joined: 2002-04-16 17:41:11
Location: Stockholm

Post by enix »

Moonsky wrote:
markmc wrote:Ja, det är ju sjyst sagt. Jag hoppas att du blir bannad och måste dela ett skitforum med en lika idiotisk och illa tänkade person som dig. För vad har han gjort? Han har ju knappast skadat någon?

Och vad har du emot mördhyade människor? Brukar dom våldta dig varje dag eller, därför du är så totalt dum i huvet? Eller ska jag säga arslet?
Nej, det var inte schysst sagt. Men givetvist ställer du upp för honom, då du också är en knarkare.

Jag har ingenting emot mörkhyade personer. Men jag har hört ett rykte om att de ska vara välutrustade, så därför hoppas jag att han får dela sin cell med en mörkhyad person.

Kanske får du dig en tankeställare om din mor en dag skulle bli våldtagen av en påtänd äcklig vidrig knarkare, om du när du var riktigt påtänd skadade en annan person.

Knarkare försöker rättfärdiga sig själv, genom att komma på ursäkter för att knarka och fortsätta. "Det är inte så farligt", och tjatar och försöker få kompisar och bekanta att börja med. Så går de från en drog till annan, och deras personlighet förändras, de förlorar sin empati, och bryr sig inte om sina vänner och familj, gör allt för att få tag på nytt knark, även om de är att stjäla från sin egen familj, eller såra sina nära och kära.

Hade jag varit diktator, så hade jag infört livstid straff för de som köper/säljer droger.
Kan inte annat än hålla med dig.
Workstation: Core i5 750 2.66GHz, 4GB DDR3, 3TB HDD, HD4890 1GB, Windows7 Pro x64
Laptop: AMD Athlon64 X2 QL-60 1.90GHz, 3GB DDR2, 250GB HDD, HD3450 256MB, Windows Vista Home Premium x86
iPhone 3G 8GB | PS3 40GB | XB360 20GB | Wii 8GB | PSP 2GB | PS2
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

Moonsky summerar handlingen i Reefer Madness!
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
malici0us
Posts: 1249
Joined: 2005-02-06 18:17:54

Post by malici0us »

staretsen wrote:
malici0us wrote:Jag bara antog att han va manlig, och för att den mörkhyade personen isf skulle våldta honom så krävs det väl att han är bög? Samt att om man våldtar någon så är man, iaf i mina ögon sinnessjuk.
Ibland känner jag mig verkligen gammal...
Det var tråkigt att höra.. ;)
NZXT Hush | Gigabyte GA-P35-DS4 | Q6600 @ 3,4GHz | Scythe Mugen | 8 GB DDR2 800 Mhz | LeadTek 9800GX2 | WD 640GB LaCie 1TB | Corsair 520W
Bates4000
User avatar
_JesteR_
Posts: 2437
Joined: 2004-02-28 16:26:27
Location: Gavle
Contact:

Post by _JesteR_ »

Andrej wrote:Moonsky summerar handlingen i Reefer Madness!
Moonsky förkroppsligar den här bilden!
When you pirate MP3s, you are downloading COMMUNISM
Lacolper
User avatar
Gebba
Posts: 1235
Joined: 2006-06-17 17:49:51
Location: östergötland

Post by Gebba »

försök sluta med dåger.

många är bra personer när dom inte är påtända men det finns 2 saker jag inte gillar med dom.

1.Jag som skattebetalare får betala för dom :(

2.vissa dråger förlorar dom känseln av och det går att slå på dom utan dom känner något :-/ sen blir inte saken bättre av att dom är aggresiva o hamnar i bråka lättare.
"Im buying her a vacuum cleaner,i heard chicks likes them"
User avatar
Moonsky
Posts: 2256
Joined: 2005-09-21 15:52:41

Post by Moonsky »

markmc wrote:Det var väldigt konstigt att jag blir en knarkare för att jag ställer upp och inte säger vad jag tror (Att veta och att tro är olika saker dessutom) att han har tagit, för det finns tre saker jag väljer mellan att han har tagit.
Nej, jag sade inte att du var en knarkare för att du tog hans parti. Jag sade det pga av dina drog-glorifierade trådar, du har på forumet visat hur du ställer dig till knark.
markmc wrote:Om din kompis (Hypotes, för jag antar att du inte har några kompisar, iöht) skulle göra ett brott, t.ex att ladda ner en musikfil olagligt från internet, skulle inte du hålla käften i rätten då?
Jag ser inte vad du försöker få fram, vad din poäng är, eller hur det här har någonting att göra, med knark eller hur det är relevant till diskussionen. Jag har glidit isär från många av mina kompisar, jag saknar den tiden som var för några år sedan, men sen började de att knarka. De började med att prova, sen var en gång i månaden bara, lite då och då, sen blev det oftare och oftare, nu röker de på varje dag, de har även provat på andra droger som ecstasy. Var ute med dem för några månader sedan efter att inte ha varit med dem på ett tag, men ser ingen poäng med att vara med dem, de bara röker på varje dag, det tycks vara det som deras liv kretsar runt.
markmc wrote:Okej, det finns även rykten om att alla mörkhyade personer våldtar svenska blonda tjejer, det finns tre problem i detta rykte; 1. Vilka räknas som mörkhyade? 2. Varför just svenska tjejer? 3. Alla svenska tjejer är inte blonda. Så, visst, det finns säkert en hel del som har lång och grov kuk, men det finns vita personer som också har, men du kanske har undersökt saken undertiden dom sätter på dig eftersom att du verkar så insatt i ämnet?
1. De som har en hudfärg mörkare än #C19A6B.
2. De doftar gott.
3. Sant, men du sa att ryktet var att de var "svenska blonda tjejer".
Väldigt löjligt att antyda att jag har blivit påsatt av mörkhyad person pga av vad jag skriver.
markmc wrote:Min mamma har rökt hasch nmär hon var yngre, idag jobbar hon på securitas och har kört värdetransporterna och har dessutom suttit i facket (Vad hon gör just nu vill jag helst inte säga, men hon jobbar inom företaget fortfarande). Gör det henne till en knarkare?

Min syster har rökt på en hel del under sitt liv och både jag och min moder har undanhållet detta, för det oss alla till knarkare?

Min moders nya sambo jobbar som vårdare på ett psykhem för sånna som är dömda i rätten till detta. Han ser en massa knarkare varje dag, och hans son har åkt fast för att ha knarkat. Gör det han till en knarkare?
Väldigt dåliga argument där. Jag har aldrig sagt påstått att någon som känner en knarkare, eller en gång i tiden har knarkat, men numera inte gör det, är en knarkare.

Mr. Hiort wrote:Sedan sitter de liksom där en dag och skalar sig själv i tron om att de är en apelsin!
Exakt!
malici0us wrote:Om du ska få igenom din önskan, så bör ju den mörkhyade personen vara både homosexuell och sinnessjuk.
Nej. Det finns sk. "fängelsebögar", de kan vara heterosexuella med en fru på utsidan, men när de är inne i fängelset, så har de sex med andra män, när de sedan släpps så återgår de till sitt liv som heterosexuell utan att sätta på en man igen. Behöver inte vara bög, han kan vara desperat, eller gör det av andra skäl än sexuella, tex visa sin plats i hierarkin.

markmc wrote:Fö. poliser som köper droger för att dom har ett tillstånd att göra det i vissa syften (Nu minns jag inte vad just det skiten heter, men det är för att få bort skiten från gatorna och för att kunna lokalisera vart allt kommer ifrån, kommer du att kasta in själv poliserna, deras överordnande, åklagaren och skattebetalaren som betalar hela kalaset i fängelse?
Dem kan man givetvist göra ett undantag för, då de är i gott syfte.
Niklas Berggren wrote:Ett strålande argument. Hade jag varit diktator hade jag avlivat dig om du åt godis eller transfetter, godis/transfetter är dåligt för dig!
Det är väl skillnad på godis och knark. Personligheten förändras inte av godis, man blir inte beroende, desperat, känslokall eller mer brottsbenägen.
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

Moonsky wrote:Nej, jag sade inte att du var en knarkare för att du tog hans parti. Jag sade det pga av dina drog-glorifierade trådar, du har på forumet visat hur du ställer dig till knark.
Jag är för dödshjälp.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

Longstock wrote:Jag är för dödshjälp.
Finns i andra länder än i Sverige så... Annars, ska det vara svårt att ta det på egen hand om man nu vill dö?

Ser framför mig ett program i wnidows från microsoft där det står:
'Jag vill dö'
[Förtsätt] [Avbryt]

[Fortsätt]*klick*

*pling!* Är du säker på att du vill dö?
[Ja] [Nej] [Hjälp]

Eller om man trycker på Avbryt så frågar den om man är säker att man vill avbryta ;D
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

ERROR
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
Post Reply