Vad är du missnöjd över i samhället?

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
User avatar
-SE-
Posts: 2783
Joined: 2004-12-06 18:40:11
Location: R-by
Contact:

Post by -SE- »

Folk som kör in med bilen på mitt hems garageuppfart för att vända. Och alla små invandrarbarn som tror dem tjänar pengar på att dela ut reklam i bostadsområden, kaninfamiljer bor dem i också.
"Inget kräver så mycket förberedelse som ett improviserat tal."
- Winston Churchill
Joki
Posts: 154
Joined: 2007-01-28 16:57:57

Post by Joki »

folk som är Moderater
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

Varför det?
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

I den här tråden diskuterar vi inte politik.
User avatar
Ghlargh
Posts: 10236
Joined: 2002-07-27 18:34:53
Location: Stockholm/Bromma
Contact:

Post by Ghlargh »

Leo wrote:...och sen dom otrevliga typerna om man har sin sportbag på den andra sittplatsen för att man är lite mera omtänksam om sin fina bag. kan man få sitta eller?! frågar dom.Jvla idiot, far åt helvete, be snällt så får du sitta, gubbjävel...
Jag är missnöjd med idioter som ställer en väska på sätet när det är fullt i tåget/bussen och sedan blir sura när man vill sitta där.
Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en 64bitare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!
User avatar
Mitra
Posts: 1517
Joined: 2002-04-07 2:47:49
Location: Hässleholm
Contact:

Post by Mitra »

Ghlargh wrote:
Leo wrote:...och sen dom otrevliga typerna om man har sin sportbag på den andra sittplatsen för att man är lite mera omtänksam om sin fina bag. kan man få sitta eller?! frågar dom.Jvla idiot, far åt helvete, be snällt så får du sitta, gubbjävel...
Jag är missnöjd med idioter som ställer en väska på sätet när det är fullt i tåget/bussen och sedan blir sura när man vill sitta där.
word.. det som är roligt är att det oftast äräldre folk som gör det. Eller hmm kanske mer är att äldre vågar bli sura, medan yngre är sura men säger inget..
varför 100% när 60% duger mer än väl?
User avatar
MooDHooDs
Posts: 2229
Joined: 2006-03-03 22:26:11
Location: Stockholm
Contact:

Post by MooDHooDs »

Mitra wrote: medan yngre är sura men säger inget..
Och de har ingen rätt att klaga om de inte vågar fråga om de får sitta där. Pft.
Dyslexi
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

MooDHooDs wrote:
Mitra wrote: medan yngre är sura men säger inget..
Och de har ingen rätt att klaga om de inte vågar fråga om de får sitta där. Pft.
Det kanske därför de är sura men inte säger något.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
MooDHooDs
Posts: 2229
Joined: 2006-03-03 22:26:11
Location: Stockholm
Contact:

Post by MooDHooDs »

Andrej wrote:
MooDHooDs wrote:
Mitra wrote: medan yngre är sura men säger inget..
Och de har ingen rätt att klaga om de inte vågar fråga om de får sitta där. Pft.
Det kanske därför de är sura men inte säger något.
precis, men de brukar komma iskolan sen "aassååå daah, på tåget så var det liksom en kille som blocka med sin väska!!!!!!! ocj jag stod där och bara daah"...
Dyslexi
User avatar
Longstock
Posts: 1370
Joined: 2006-05-25 10:04:03
Location: Stockholm

Post by Longstock »

Jag blev utskälld när jag inte erbjöd min plats på bussen för en gammal gumma. När jag sa att jag var nazist blev de tysta.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
Leo
Posts: 271
Joined: 2007-02-24 23:00:27

Post by Leo »

Ghlargh wrote:
Leo wrote:...och sen dom otrevliga typerna om man har sin sportbag på den andra sittplatsen för att man är lite mera omtänksam om sin fina bag. kan man få sitta eller?! frågar dom.Jvla idiot, far åt helvete, be snällt så får du sitta, gubbjävel...
Jag är missnöjd med idioter som ställer en väska på sätet när det är fullt i tåget/bussen och sedan blir sura när man vill sitta där.
Om dom säger det snällt gör jag det, det är jag beredd på men om ngn sur gubbjävel kmr då kan man ju vara fett sur och kolla vem fan typen är för en.

CITAT: Jag blev utskälld när jag inte erbjöd min plats på bussen för en gammal gumma. När jag sa att jag var nazist blev de tysta.

haha, jävla kärring :P men när jag var mindre var jag mer vänliga mot dom, fattar inte varför...
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

När jag blir gammal tänker jag gå runt och slå alla små djävla skitungar (antagligen kommer jag tycka att alla under 50 är små djävla skitungar då) i knävecken med min käpp. Fyfan. De har all rätt att vara sura.
Leo
Posts: 271
Joined: 2007-02-24 23:00:27

Post by Leo »

:P ung och dum :P gammal och dummare? :P
User avatar
MadModder
Posts: 3297
Joined: 2002-03-20 19:43:10
Location: Madland
Contact:

Post by MadModder »

Jag hatar gamla gubbjävlar som genar i rondellerna så man måste tvärnita när man kommer innervarvet!
Och alla idioter som står och väntar vi rödlysena på att få gå över. När det blir grönt för bilarna, DÅ går de över. Sen när de tagit två steg ut och märker att "OJ! Det kommer bilar!" så hoppar de snabbt tillbaks och ser allmänt sura ut. Gå när det är grön gubbe!
Sen alla muppar som sitter och pendlar till jobbet helt själva när det lätt skulle gå att åka 2 och 2 utan problem. Inte konstigt att det blir stopp överallt...
Invandringspolitiken, bistånd och allt sånt. Se till att Sverige mår bra först för fan innan alla medel ges bort till andra.
User avatar
ADiS
Posts: 5732
Joined: 2003-04-04 22:24:03
Location: Gävle
Contact:

Post by ADiS »

Leo wrote::P ung och dum :P gammal och dummare? :P
Nej nej... De gamla tror allt, de medelålders misstror allt, de unga vet allt.
http://www.buildlog.eu - Din egna bygglogg på nätet
User avatar
Andrej
Posts: 3465
Joined: 2005-05-01 7:56:58
Location: Stockholm

Post by Andrej »

lillis wrote:När jag blir gammal tänker jag gå runt och slå alla små djävla skitungar (antagligen kommer jag tycka att alla under 50 är små djävla skitungar då) i knävecken med min käpp. Fyfan. De har all rätt att vara sura.
Nått jävla kul skall man ha. Jag är helt med dig.
Ödmjuk är jag, det är inte mitt fel att ni har fel.
User avatar
Camridge
Posts: 1346
Joined: 2002-03-10 22:26:54
Location: Sverige (Västernorrland)

Post by Camridge »

Jag är missnöjd med rasen så kallade människan, funkar det?

För mesiga straff i detta land, inför hängning på torget igen av kriminella.
Min nyaste Älskling
Hewlett Packard IPAQ 2210
Cpu: Intel(R) PXA255 400Mhz
Internt: 64MB minne CF:64 o 128MB
OS: Windows CE 4.20
User avatar
HLC
Posts: 2146
Joined: 2004-09-25 10:08:21
Location: Kista

Post by HLC »

Jag är gravt missnöjd med alla människor som inte förstår konceptet med larmade dörrar och att man skall använda utpasseringsknappen och inte brandlåset för att komma ut. Det är inte som att knapparna är dolda i hörn direkt.
"Broadcom and Apple are the antithesis of free disclosure of information." - Theo de Raadt
"Unconditional love costs extra." - Sun Microsystems
User avatar
-SE-
Posts: 2783
Joined: 2004-12-06 18:40:11
Location: R-by
Contact:

Post by -SE- »

Gubbar som står o tittar på en när man jobbar eller ska göra nåt tungt är så satans irriterande.

Dubbelmoraliska lärare, exempelvis min mentor. Om vi för ut invandrarna som bor på Hjorthöjden och flyttar dit de dubbelmoraliska lärarna och bombar stället så blir alla glada.

Bortskämda ungar som för allt dem pekar på.

Skulle kunna skriva hela natten, men folk som inte kan trafikregler innefattar mycket. :)
"Inget kräver så mycket förberedelse som ett improviserat tal."
- Winston Churchill
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

lillis wrote:Oroa dig inte, när fisk fyller 32 kommer han skriva alla barn under 30 etc.
Och när du är över 20 så kommer du hålla med mig.
Aotearoa - tino rangatiratanga
User avatar
lillis
Hedersbit
Posts: 6841
Joined: 2002-03-08 18:03:45

Post by lillis »

fisk wrote:Och när du är över 20 så kommer du hålla med mig.
Jag håller med dig redan nu är jag rädd. Det må vara lite motsägelsefullt men vad kan man säga...
User avatar
malici0us
Posts: 1249
Joined: 2005-02-06 18:17:54

Post by malici0us »

MadModder wrote:Invandringspolitiken, bistånd och allt sånt. Se till att Sverige mår bra först för fan innan alla medel ges bort till andra.
..men så kan man ju inte säga i dagens Sverige, då åker genast stora "rasist-stämpeln" fram...smack..rätt i pannan... :-/
NZXT Hush | Gigabyte GA-P35-DS4 | Q6600 @ 3,4GHz | Scythe Mugen | 8 GB DDR2 800 Mhz | LeadTek 9800GX2 | WD 640GB LaCie 1TB | Corsair 520W
Bates4000
kqr
Posts: 3077
Joined: 2005-09-05 17:23:20
Location: Stockholm

Post by kqr »

lillis wrote:
fisk wrote:Och när du är över 20 så kommer du hålla med mig.
Jag håller med dig redan nu är jag rädd. Det må vara lite motsägelsefullt men vad kan man säga...
Det finns väl faktiskt en liten möjlighet att jag också gör det med några få undantag.
User avatar
fisk
Posts: 7485
Joined: 2003-03-18 21:09:30
Location: Örebro / Sverige
Contact:

Post by fisk »

malici0us wrote:
MadModder wrote:Invandringspolitiken, bistånd och allt sånt. Se till att Sverige mår bra först för fan innan alla medel ges bort till andra.
..men så kan man ju inte säga i dagens Sverige, då åker genast stora "rasist-stämpeln" fram...smack..rätt i pannan... :-/
Ekonomin är lite mer komplicerad än så, 1 miljon invånare i Sverige har invandringsbakgrund och bidrar till vår ekonomi. Vare sig gnällarna vill det eller inte.
Aotearoa - tino rangatiratanga
Leo
Posts: 271
Joined: 2007-02-24 23:00:27

Post by Leo »

ADiS wrote:
Leo wrote::P ung och dum :P gammal och dummare? :P
Nej nej... De gamla tror allt, de medelålders misstror allt, de unga vet allt.
jaa :D
Post Reply