Hjälp med msn tack

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
User avatar
Slappyjoe
Posts: 891
Joined: 2005-08-19 16:23:32

Hjälp med msn tack

Post by Slappyjoe »

Hej jag undrar varför jag inte kan ta bort folks mail adresser i sekretess, tillåten listan och blockerad listan, spelar ingen roll vems adress jag högerklickar på så finns valet ta bort med men inte i fet text utan lite suddigt typ och jag kan inte välja det. varför är det så? jag måste ju kunna ta bort vilken mail adress jag vill när jag vill.

mvh Morgan
| Q6600@3ghz
| EVGA 780i sli
| 9800GTX
| 2GB OCZ 1066mhz sli ready
| 320GB
User avatar
Ibis
Posts: 814
Joined: 2002-03-08 15:07:11
Location: Göteborg
Contact:

Re: Hjälp med msn tack

Post by Ibis »

Slappyjoe wrote:Hej jag undrar varför jag inte kan ta bort folks mail adresser i sekretess, tillåten listan och blockerad listan, spelar ingen roll vems adress jag högerklickar på så finns valet ta bort med men inte i fet text utan lite suddigt typ och jag kan inte välja det. varför är det så? jag måste ju kunna ta bort vilken mail adress jag vill när jag vill.

mvh Morgan
Är inte de adresser du ser där de som har eller har haft dig på sin lista?
Big_Bird wrote:Ibis, om jag inte vore så jävla hetrosexuell skulle jag kyssa dig dirket på munnen. Men det säger jag bara för att det är nyårsafton och jag är full som ett dretsvin.
User avatar
Slappyjoe
Posts: 891
Joined: 2005-08-19 16:23:32

Re: Hjälp med msn tack

Post by Slappyjoe »

Ibis wrote:
Slappyjoe wrote:Hej jag undrar varför jag inte kan ta bort folks mail adresser i sekretess, tillåten listan och blockerad listan, spelar ingen roll vems adress jag högerklickar på så finns valet ta bort med men inte i fet text utan lite suddigt typ och jag kan inte välja det. varför är det så? jag måste ju kunna ta bort vilken mail adress jag vill när jag vill.

mvh Morgan
Är inte de adresser du ser där de som har eller har haft dig på sin lista?
Jag fick mail från msn supporten nu. dom säger att så länge den andra har mig på sin lista kan jag inte ta bort dom.
| Q6600@3ghz
| EVGA 780i sli
| 9800GTX
| 2GB OCZ 1066mhz sli ready
| 320GB
Post Reply