Natural selection...

Avdelningen för spel och annan vardaglig mjukvara.
Post Reply
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Natural selection...

Post by walliski »

Jag vet... Finns gamla trådar... Men innehållet inte helt relevant :P...
Spelet är en HL mod.. Alltså den gamla HL.. inte HL2 :P.. Man spelar Aliens VS marines, eller ibland marines vs marines eller aliens vs aliens...
Spelet är en blandning av FPS och RTS... Mycket roligt..

Länk till spelet officiella hemsida:
http://www.unknownworlds.com/ns


Det jag funderar.. Är det någon som spelar denna mod mera ? Eller har allihopa börjat med HL2 moddar :P ? (Jag sitter iaf och nöter detta spel flera timmar / dag -_-)..
Här var det tomt...
User avatar
Joel
Posts: 2867
Joined: 2004-09-12 19:06:06
Location: Skåne

Post by Joel »

Tappat bort min HL cd, annars hade jag testat det för länge sen.
meh
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Post by walliski »

Joel wrote:Tappat bort min HL cd, annars hade jag testat det för länge sen.
Hl kostar juh bara 100KR i dagens läge ^^... I alla fall tycker jag de e värt att skaffa, om man nu inte har stora problem med grafiken... (att den e för dålig då :D..)

Kan även göra lite reklam för http://www.UnitedMarines.net, den community som jag spelar i... "noobvänlig" server med relativ många bra spelare endå....
Här var det tomt...
User avatar
Wooe
Posts: 108
Joined: 2004-04-14 14:31:53
Location: Jönköping
Contact:

Post by Wooe »

NS är nog en av de roligaste modarna jag har kört. Är man en hög med kompisar som vet vad man ska göra så är det bara pure win. Oavsett om man spelar Marine som Commander eller vanlig soldat, Alien som Gorge eller Skulk, så är det precis lika kul. Finns få saker som slår känslan man får då man som skulk hänger osynlig i ett högt rum, hoppar ner precis bakom en marine och biter nacken av honom innan han ens hinner märka att du var där.

Tror att det är dax att se om jag har Steam installerat ändå...
- MSI K8N Neo-FSR - AMD Athlon64 Newcastle 3000+, Freezer64 - 1024Mb DDR PC3200 - Radeon X800GTO agp - Maxtor DiamondMax 120Gb, Seagate Baracuda 200Gb SATA -
User avatar
walliski
Posts: 1432
Joined: 2005-07-15 16:30:21
Location: Finland

Post by walliski »

Hehe... Yup.. De e roligt.. Om du får ns installerat, kom itll UnitedMarines... Jag är där från typ klockan 15:00 till 21:00 :D... (servern har nästan bara siege maps på sig... med lite roliga amxx moddar :P...)
Här var det tomt...
Post Reply